Jan Holck Petersen
Konsulent, coach, kursusleder og foredragsholder
Hvordan opnår man:
Hvad er forskellen på kundeservice og excellent kunderservice?
At kende den forskel og være istand til at yde den wxcellente kunderservice – kan være afgørende for Jeres virksomhed.
At levere den rigtge kvalitet til den rigtige pris – er ikke længere nok.
Det gælder også om:
– nøjagtig at vide, hvad kunderne ønsker
– At opbygge et tillidsforhold
– At være reelt engageret
– At kommunikere målrettet
– Løbende at foretage tilfredshedsmålinger og justere ind
Jan Holck Petersen kender spillereglerne – og han forstår at formidle sin viden på en let forståelig måde, der kan blive guld værd for Jer.
Varighed: 1½ til 2 timer
JAN HOLCK PETERSEN – INFO-BOX:
Jan Holck Petersen har 12 års ledelseserfaring fra detailhandelen – bl.a. fra Bilka, hvor han har været afdelingschef, personalechef, salgschef og varehuschef.
Endvidere har han været direktør for Netto i Polen.
I dag underviser Jan f.eks. på Teknologisk Institut og holder en del kurser og foredrag i eget regi.
Endvidere fungerer han som coach for en række ledere indenfor servicebranchen.
Kontakt os meget gerne for yderligere oplysninger og eventuel booking af hans foredrag.